Lokalny rozwój, zmiany w skali globalnej oraz duże oczekiwania względem nadchodzących dwunastu miesięcy. Best Western, największa na świecie rodzina hotelowa, podsumowuje mijający rok, a Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję, zdradza swoje oczekiwania względem oddziału sieci w Polsce.
70 lat innowacji
Rok 2016 upłynął Best Western pod znakiem okrągłej, siedemdziesiątej rocznicy funkcjonowania firmy, która z nieformalnej sieci hoteli polecających się wzajemnie odwiedzającym, stała się marką rozpoznawalną i cieszącą się renomą na całym świecie. Do jednych z najważniejszych wydarzeń należą znaczące inwestycje w innowacje technologiczne, m. in. usprawniający przepływ informacji interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny, a także nowa, globalna, w pełni responsywna strona internetowa. W 2016 roku wprowadzono także nowe logo i rozpoczęto implementację nowej identyfikacji graficznej.
Zmiany w skali globalnej
W październiku sieć Best Western wykonała odważny krok i przedstawiła koncepcję SureStay Hotels – rewolucyjną w branży hotelarskiej franczyzę typu „white label”. Dzięki trzem odrębnym markom – SureStay Hotel (premium economy), SureStay Plus Hotel (lower midscale) i SureStay Signature Collection (midscale soft brand) – sieć zapewni właścicielom obiektów jeszcze więcej możliwości. Równolegle firma wprowadziła duże zmiany w zakresie nowych marek z portfolio Best Western. W ostatnich miesiącach mijającego roku ogłoszono podpisanie pierwszego obiektu Executive Residency w Afryce, pierwszego obiektu pod szyldem GLō w Azji, a jeszcze w grudniu w Turcji gości zacznie przyjmować pierwszy hotel Vib w Europie.
Lokalny rozwój
Ostatnich dwanaście miesięcy to także intensywny rozwój sieci na rynku polskim. W Polsce Best Western proponuje gościom 25 hoteli w rożnych miastach i regionach kraju. W marcu wprowadzona została marka BW Premier Collection, „soft brand” zrzeszający wysokiej jakości niezależne hotele. W czerwcu pod szyldem Best Western zaczął funkcjonować Hotel Jurata, pierwszy obiekt Best Western na półwyspie helskim. Podpisano także umowy dotyczące nowych hoteli, w których trwają obecnie prace związane z wejściem w struktury sieci.
– Jestem zadowolona z rozwoju Best Western w Polsce – powiedziała Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, kraje bałtyckie, Polskę i Rosję. – Nasza pozycja jest stabilna i ugruntowana. Rozwijamy się w ramach marek obecnych już na rynku, ale jesteśmy też blisko podpisania umowy dotyczącej pierwszego hotelu Vib w Polsce. Byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie – dodała.
Co przyniesie 2017?
W planach największej na świecie rodziny hotelowej na nadchodzące miesiące jest przede wszystkim dalszy rozwój w Polsce, zakładający włączenie w struktury sieci od 6 do 10 nowych hoteli. Na 2017 rok zaplanowano m.in. otwarcie obiektów w Sulejowie, Katowicach czy Zakopanem. Sieć zamierza również wprowadzić nową wersję lokalnej strony internetowej, która oparta zostanie na innowacjach i rozwiązaniach wdrożonych w ramach nowej strony globalnej. W planach na 2017 rok jest także intensyfikacja działań zmierzających w kierunku utrzymania wysokich standardów jakości.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nowe-logo-marki-oraz-system-rezerwacyjny-siec-best-western-podsumowuje-2016-rok